ThereseStrid

Soffan väntar

Sitter på jobbet och väntar på att ett tåg ska gå, men så länge får det nog bli att jag lägger mig i soffan ett tag. Ska försöka vila lite så kanske jag orkar städa när jag kommer hem och sen lägga mig och sova.

Vi ska värdera huset på måndag, det ska bli intressant och se om 70tals villan kan ha stege något i värde! Och det hoppas jag verkligen efter all slit med renoveringar. Hörde med syster yster oxå om det var något speciellt jag skulle tänka på innan värderings gubben kommer ut och de var väl bara att hålla rent och snyggt sa hon. Hoppas min städning duger nu då.

Ser fram emot framtiden, men ändå inte. Gud vad kluven man kan vara! Men jag är iallafall glad att jag har ett jobb, det underlättar mycket! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: