ThereseStrid

Som vanligt

Som vanligt blir det en paus i bloggandet lite när som helst. Sen sist har det nog vart femhundraelva grejer att tänka på och att göra.
Jag har fått mina nya väggar att glo in i, de är lite så där smutsvita och några är grå och några beiga. Ganska fräscha ändå faktiskt så jag är nöjd! Men jag skulle vara mer nöjd om man kunde spola tillbaka ett år eller så och jag fick tillbaka mina gamla!
Men nu är det som det är och jag tror det kommer gå bra!
Bosse tror jag inte trivs som fisken i vattnet för han är ju en katt men det får gå bra vare sig han vill eller inte. Vi har iallafall vart ute Bosse och jag i skogen som är bakom oss i dag, han i koppel och jag sprang som en tok efter. Han fick lite stölleryck när han fick komma ut efter 3 dagars lägenhetstittande :)

Åter till vardagen är det jobb och massa ärenden som gäller just nu. Hoppas allt ska bli klart med hus och lån någon gång så slipper man gå och ha ont i magen för det oxå :S
Men det hinns med! Jag har ju inte så mycket annat att göra just nu i höst mörkret så sitter mest och fixar saker i lägenheten, massa papper hit och dit.
Men på lördag är det kalas! Jullan kommer hem till Kr.hamn och bjöd in mig på förfest. Jag är inte så töppen sugen på att gå ut om det är sånt här väder, men det är nog bra om jag kommer ut och träffar folk.

Nej åter till min lunch bestånde av pyttipanna, ägg och massa ketchup!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: