ThereseStrid

Grymt!

Livet är så jävla grymt nu! Jag njuter! Fan vad allt är härligt! :)
Påsk till helgen, har inte en aning om vad jag ska göra, men tar det som de kommer tror jag! :) Blir ju Tempel på söndag med bästa Maria och Linda! :)

Sålt bilen! GÖTT! Inget mer lån! Mer pengar över varje månad, tack tack!

Har kunnat börja sola utomhus för det är sånt grymt gött väder nu! Behöver få färg då jag ser mer eller mindre ut som ett spöke nu känns det som!

Ska läsa lite om bättre självkänsla i dag, den boken har fått lega på hyllan på tok för länge! Illa!

En månad kvar till en hel veckas semester! Myyyys!

Nu blir det ett långt bad med lite må bra grejer! 

Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Bra där Therese! Gillar att du vill utvecklas. Jag har fler böcker i personligutveckling. Bara att du kommer förbi å hämtar. Men låt den första smälta in ordenligt först! Pöss

2 Therese
skriven :

Tack goding! Jag gillar att se utveckligen oxå! Men känner att det gäller att friska upp minnet med böcker i mellan åt oxå, ska läsa om denna jag håller på med nu för att få ett bättre grepp om den! Jag kommer gärna förbi någon dag och lånar bok och får lite kvalitetstid med dig! <3 Kramar