ThereseStrid

Påsk

Påsken har vart nu under helgen och jag har vart långledig! Har hunnit med en hel del och har haft en trevlig helg med världens bästa sällskap!
Men har väl blivit en del fest men ganska lugnt som tur är! Inte för mycket dricka så man har ju ändå vart hyffsat okej dagarna efteråt! :P
Våren är här för att stanna nu hoppas jag efter att ha kunnat gått i linne och t-shirt hela helgen! Fan vad gött med värme bara man har rätt kläder på sig! I morgon får det nog bli en heldag på balkongen om det är sol då och bättra på brännan! :)

Hoppas på att få lite svar på saker under veckan som gäller jobbet. Men vi får väl se, jag har väl ingen bråska med något känner jag just nu! Tar det lite som det kommer! :)

Anmälde mitt ärr förra veckan som jag fick efter min blindtarmsoperation för 1  och ½ år sen som ser förjävligt ut. Skulle vara kul och se vad de tycker om det om de säger att det ska se ut så eller inte :S Är inte ute efter att få någon ny operation för att fixa till det iallafall då det var bland de värsta jag gjort tror jag! Ha ha. Och är lite skeptisk till om det skulle bli bättre ens! Nej jag får helt enkelt vänta och se!

Nej man kanske skulle börja packa ihop väskan för den väntande natten på jobbet och åka upp och slänga sig i soffan där uppe tills man börjar! Har ju även en helg på jobbet som väntar, som tur är jobbar jag natt då oxå så dagarna blir inte så drabbade som tur är, gött att kunna åka hem och ta till vara på hela dagarna :)

Förbjuden frukt är inte alltid sämre.....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: