ThereseStrid

Säljer bil..

I dag har jag lagt ut en annons på min bil, hoppas att jag äntligen kan sälja den. Jag är väl medveten om att jag kommer gå ett X antal tusen back, det känns rätt hårt, men ingen blir gladare än mig att bli av med bil och med lånet jag har på den! Jag åker fan hellre i den där gamla 240:in jag köpte än en bil som jag mår dåligt av varje gång jag tänker på vad mycket den har kostat mig hittills! Tack vare att den har krånglat för mig från första veckan jag köpte den så orkar jag inget mer nu, den kommer säkert aldrig krångla för nästa ägare men jag är glad om jag slipper se skiten på min parkering och slipper se pengarna som springer från mitt konto den siste varje månad!
Om jag får sålt bilen så vet jag att jag ska unna mig en resa någonstans, jag kommer ta mig råd till att göra något kul! Något att se fram emot!

Jossan var hos mig igår, hon förstår mig så bra! Hon vet precis vad man menar. Jag förstår henne oxå i mycket av vad hon känner och tänker just nu! Det senaste har hon SLITIT för att försöka fixa ett jobb och om någon är värd ett jobb så är det hon! Jag håller mina tummar stenhårt för att det dyker upp ett till henne snarast! Det skulle vara så gött att kunna få se henne gå till ett jobb och va glad, att hon kan fixa en ny lägenhet som bara är hennes och såna saker. Hon är verkligen värd det! Tisdagskvällarna har blivit mer än bara DH-tittande det senaste, det är mycket snack som man får ur sig oxå! Bra snack!
Tack världens bästa Jossan! <3

Vill ut och testa om jag har några vingar, men vart ska jag åka?!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: