ThereseStrid

Sånt man inte pratar om...

Idag har jag vart och gjort en sån där grej som man inte pratar om gärna med folk. Men va fan alla har vi väl suttit där någon gång för att kolla oss mot könssjukdomar och liknande. Fick en trevlig doktor (dock manlig som jag aldrig haft förut) som börja prata om massa sånt där, sen blev de lite provtagning och så va jag hos en sköterska och tog stick i armen för blodprov, de bästa sticket jag har vart med om då det inte kändes nåt nästan! Alltid annars tycker jag att de är så jävla obehagligt, men detta sticket fick hon till och med beröm av mig för :) Men iallafall när alla prover var klara och jag skulle gå så säger sköterskan "Ja och så ringer du om svaren." Vaddå? Jag fatta inte de där att de var jag som skulle ringa, så jag var tvungen fråga henne en extra gång, men jo visst nu är de så att man får ringa själv om man ska ha svaren. Men om jag nu skulle skita i att ringa och så skulle jag gå runt och ha någon sjukdom, då skulle dom väl ändå ringa mig? Men efter hur lång tid? Såna där grejer undrar jag jämt över och kan aldrig sluta tänka på de! Ha ha. Men såklart jag kommer ringa själv! De är ju för min egen skull jag går dit och kollar mig!

Ny vecka och nya möjligheter! Mycket att göra som vanligt! Fullbokad fram tills nästa måndag nu tror jag?! Kalas efter kalas :) Mycket tårta blir de!! Hasse fyller 20 år i veckan nu och lille Robban som inte är så liten längre fyller 19 år, jesus vad han växer pöjken! Moster gullunge de!! Sen ska jag försöka hinna med en dejt med Jullan på torsdag och en dejt med Jossan i morgon. Och gå ut och gå om vädret blir bra! Har inte vart ute och gått ordentligt på flera veckor nu så de vore gött att börja igen om solen vill titta fram lite oftare :)

Nej nu blir det att invänta de sista tåget för dagen och sen åka hemåt och göra en blåbärs paj och sen sova!!

Man måste ge för att kunna få något tillbaka...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: