ThereseStrid

VÅÅÅÅR!

+ 16,5 grader ute i dag när jag satte mig i bilen och åkte till jobbet! Sååå gött!
Skönt att slippa alla varma kläder! Jag hatar stora och bökiga kläder! Förstår inte hur Julia kunde fortfarande gå med vinterjacka på sig i torsdags när vi var i Karlstad och handla, jag höll på att dö när jag gick i en vanlig tröja bara :)
Men nu får vi hoppas värmen håller i sig och det blir lite mer sol så man kan få sätta sig ute och bli lite brun! Känner mig rätt blek efter att inte ha fått sola nåt sen jag tattuera mig, men ska lägga mig i ett solarium nästa vecka tänkte jag, bara göra så att tatton inte syns så den inte blir ful nu :)


Gör sista dagen för denna jobb helgen i dag oxå, har jobbat någon av lördag eller söndag i 4 veckor nu och känner att det börjar ta på krafterna när man inte vart ledig mer än en dag max per helg, men till helgen är jag långledig torsdag-tisdag! UNDERBART! Ska åka ner till Gbg och hälsa på torsdag-lördag, sen hoppas jag att det blir lite grillning, go dricka och mys på lördag kväll! Skulle ju haft det igår egentligen med Virre, Ilar och Sebbe men jag fick jobba över till 22 då så jag var inte där förrens vid 23 och då åt jag lite mat som de hade sparat till mig och sen satt vi och tjöta och umgicks en sväng efter de, men de bar hemåt rätt snabbt för jag var rätt sleten. Snart är det påsk oxå och då är jag långledig igen och vet inte riktigt vad man ska hitta på, undra om man ska dra till Elmia då eller inte?! Får nog höra med Lovisa vad hon har tänkt sig :)
Vet ju iallafall att jag ska ut med världens bästa tjejer Maria och Linda på påskdagen!!! Längtar <3 <3 <3
Maria kommer förmodligen till mig rätt tidigt den dagen och de blir nog massa tjejsnack och lite förfest sen vidare in till stan för att möta upp Linda som är med resten av gänget! :)


Ska bli kul att se om man får någon matlåda i kväll nu då :))

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: