ThereseStrid

God JÄVLA Jul

Jag är inte så impad av julen längre och har väl inte vart det de senast 8 åren typ?! Man äter mat och byter klappar sen brukar det vara så att jag drar ut och festar istället. Dock inte förra året för då jobba jag. Men i år tror jag nog det blir fest.
Ska iallafall fira hos syrran i år, kommer bli lagomt och ingen hysteri.
Och klapparna blir nog uppskattade.
Jag vet själv att jag är extremt kräsen med saker, men jag är väldigt tacksam för att någon ens köper nåt åt en fast man inte är barn längre.

Nått jag irriterar mig på är att jag har gett bort en sak tidigare i år och den saken trodde jag skulle uppskattas som tusan, men jag kanske är dum som trodde det. Har iallafall fått tillbaka den presenten och känner att jag gjorde en jäkla miss där. Men efter att personen gav tillbaka den så vet man ju inte om den är tacksam? Sånt där har jag svårt för att fatta. En present men har lagt ner sig för att en person verkligen ska få ut något roligt av och som den sen lämnar tillbaka känns ju sådär kul måste jag ju säga!

Jag ska nog försöka sova några timmar till nu. Känner mig ganska utsövd då jag tror att jag inte vaknat en enda gång under natten vad jag kan minnas :) SKÖNT!

Jaaa God Jävla Jul då!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: