ThereseStrid

Julen i bilder

Julafton firades hos Carro och Kenta med dom och mig och mamma :)



Granen hemma hos syrran som tyvärr kom på snedden. haha.


Bosse :)


Kenta och jag öppnar paket


Kenta


Carro och Kenta :)


Mamma fick ett stort paket av oss med en ny tv :)


Här får Carro sin biljett till PIP av mig :)


Jag är alltid lika munter på kort!


Sen blev de lite häng på SUCK, syrran fick agera bartender.


Och vi gjorde om lite, så här håller Kenta och Markus på att bygga lite.


Mäta måste man ju göra.


Kenta och Skinkan.

Juldagen firades hos mamma med Sunne familjen :)


Robban och Martina :)


Charlie fick dela ut klapparna :)


Mamma och Becca :)


Challe var nöjd med sina klappar!


Även Robban och Martina blev nöjda :)


Och Becca med :)


Och ja även jag var GRYMT nöjd med alla klappar!


Juldags kvällen bestod av lite kalas, förfest hemma hos Sebbe med han, Virre och Tobbe!


Kan nog vara så att jag är värdelös på att ta kort ;)


Men Ilar därimot lyckades ta ett helt okej kort på mig iallafall!


Virre :)


Sebbe och Martin var nyktra och städade för en gångsskull! :)


Vi hade även med oss Ruben ut :S haha.


Ilar och Isak :)


Ruben, Virre och Ilar :)

I och med att jag ser alla bilder så inser jag vilken jävla kass kamera jag har! Nästa år kanske min julklapp till mig själv blir en ny kamera? :)
Detta året blev det ju ny vinterjacka, 2 par nya skor, massa nya kläder, biljetten till PIP och massa smågrejer! :)
Men som sagt en ny kamera skulle ju inte skada! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: