ThereseStrid

Julen

Sitter och väntar på Ilar och Virre nu, vi ska på lite förfest hos Sebbe och Rebecca och sen till Anton tror jag. Det är de som får hålla reda på det där och jag följer bara med jag :P
Nu är äntligen julen över och mycket spänningar jag hade i kroppen igår har nu släppt efter en slitsam dag/kväll/natt.
Julfirandet har vart bra och jag tror alla är nöjda med de 2 dagarna vi har ägnat med att vräka i oss mat och sen öppnat massa klappar!
Jag är sjukt nöjd över mina klappar och fick galet mycket saker! Och det fanns ju andra i familjen som oxå var det :)
Julen innebär ju väldigt olika situtioner för olika människor och det är många som är ensamma på julen. Jag förstår varför de är det, men ändå så förstår jag inte hur det kan bli så himla fel för folk så att de ska behöva tillbringa högtider helt ensamma.
Även fast jag inte var ensam något igår så var det ändå jobbigt. Det är inget kul med julen längre, mest en plåga och jag tycker det är jävligt jobbigt. Uppskattar inte julen lika mycket som många andra gör och börjar fatta mer och mer vad folk menar med att de vill åka bort över julhelgen och slippa den.
Nej nu ringer Ilar här så jag får väl göra mig iordning det sista och skutta ut!
Ha en trevlig kväll och ta hand om er!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: