ThereseStrid

Julklappar

Tredje advent har nu snart passerat och julen kryper närmare och närmare på.
Julklappar har jag legat efter som tusan med och är ännu inte klar med det än, men snart!
Har ett par kvar att köpa och hoppas att jag hittar något som kan passa :)
Har ju inte så många att köpa till i år, mamma, systrarna, barna och Kenta. Men de räcker för jag har nog noll fantasi i år!
Hoppas de lilla jag har hittat blir uppskattat iallafall och som alltid så är det ju tanken som räknas :)
Det var ju tänkt att jag skulle ha handlat julklappar igår med Linda när vi var i Töcksfors. Men som vanligt när man är lite nere så är det väldigt lätt att hitta grejer till sig själv :P
Köpte 2 julklappar till familjen och sen köpte jag väl typ 5 till mig själv. Haha. 
Men jag är nöjd med min nya jacka, mina nya skor och mina nya kläder iallafall :)) 





 





Inte dom bästa bilderna men kanske syns lite :)


Synd att man är så kass på att komma ihåg att ta kort annars hade jag ju såklart tagit när jag var hemma hos Linda och Anders! De har fått så sjukt fint där! Gööör mysigt litet hus! :) Och världens bästa Linda gjorde mig på gott humör hela tiden jag var där :) Härligt att veta att man alltid är välkommen dit! Och nästa gång jag ska dit hoppas jag att jag kan stanna längre utan massa måsten att göra och sjukdomar som ställer till de.
Igår kväll kom Virre och Jossan hit och vi drack lite sen drog vi ner till Tables och skulle spela lite biljard men fan det var ju smockfullt med folk där och alla bord upptagna så vi fick skippa de. Istället blev det att fara runt lite och härja sen kom vi hem tidigt och gick och la oss :)
Och idag har det hunnits med ett IKEA besök, Elgiganten besök, Ö&B besök och ett besök hos mamma.
Dagen har rullat på även idag och de känns skönt!
Nu är jag ledig i morgon och jobbar sen tisdag, onsdag fredag/lördag sen är de dags för julbord med jobbet på Barbros brygga! Så jag hoppas att de kommer bli skoj i helgen och att jag kan äta nåt efter att ha vart och dragit ut en visdomstand på torsdag :S
Men nu får det nog se de sista på Beck filmen som jag har sett alldeles för många gånger och sen får de bli en lästimme i min renbäddade säng!! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: