ThereseStrid

Man saknar inte kon....

......förrens båset är tomt. Visst är väl så man brukar säga? De stämmer bra iallafall.
Jag ångrar att jag inte gav de där lilla extra innan det var försent. Visade verkligen vad jag ville. Jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att denna dagen skulle se ut så här.
Helvete vilken skit dag!
Alltså när jag vet att jag har väldens bästa, varför har jag då inte kämpat tidigare? Varför blir det så jävla fel?
Olycklig kärlek är fan bland det värsta man kan vara med om.

I natt har jag drömt såna konstiga grejer. Allt har bara snurrat runt i huvudet på mig som en jävla karusell. Drömmarna är frustrerande. Jag vaknar upp och inte vet vad som är sanning och inte. Sen blandar sig mardrömmar och de fina drömmarna med varandra så allt blir så jäkla fel.
Och ännu en natt har jag inte kunnat sova. Men tror att jag fick närmare 5 timmars sömn mellan 3-8 iallafall. Det var välbehövligt!!
Jag tror att jag ska försöka somna om någon timme nu faktiskt. Känns som mitt huvud behöver det.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

kom gärna hälsa på nån dag:) ring först så ska jag försöka orka ordna lite fika med och så får du snosa på bebis. :) massa styrkekramar