ThereseStrid

Smart...

Jag var och köpte motorvärmarkabel till min bil idag och kupefläkt hade jag redan, tänkte att de ska bli gött att ha värme i den när man ska sätta sig och åka en timme på morgonen typ. Men smart att jag testa innan då om motorvärmaren funka..... Hmmm... Kan ju säga att jag inte känner mig som den smartaste just nu :P Va fan jag tänkte att den funkar nog och koppla in allt och så, men neee.. Helt dött! Fick göra en egen liten lösning så jag har varmt inne i bilen iallafall när man startar.. Men om de blir svinkallt i vinter så går de ju alltid ställa en kupefläkt i motorutrymmet oxå ju :P Vilka jävla B lösningar man har på allt, men på gamla bilar får man ta till de lösningar man kan! Ha ha.

Har även vart och införskaffat öronproppar idag så de ska jag testa i natt och se om de blir nån skilland så jag kanske kan sova längre än till 6-7 tiden på möran iallafall! Men oj så fint de där bygget blir vid sjukhuset iallafall! Men inte fan vet jag vad det ska bli! :P Massa jäklar stolpar av järnbalkar som bara är överallt just nu! Men kanske någon typ av väntsal? En liten kiosk? Men som sagt det blir säkert jätte fint!

Ikväll blir det DH med Jossan och kanske Virre. Eller ja om tågen går i rätt tid vill säga :) Men tror nog inte de ska va några problem som de ser ut nu!
Gött att få lite kvalitetstid med båda tjejorna. De har ju inte blivit på ett tag nu. Ett par gånger på typ 2 månader kanske?
Men kanske får dra ihop spelgänget nu innan jul, det brukar ju alltid vara tradition för oss att träffs innan jul en gång. Se om Catten kan va med med lilla Milton! Jag längtar efter att få träffa den lilla knodden! :) Och Rebecka är de väl lite svårare med eftersom hon bor i Vansbro nu :(
Men vi andra Jossan, Virre och Natta ska nog kunna gå att dra ihop iallafall!
Aaaa massa svammel idag bara.. Har nog fan inget vettigt att skriva nu för tiden..
Men nu ska jag läsa bok, se på julkalendern och jaaa just de, jag ska ju jobba lite oxå :P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: