ThereseStrid

Tandhygenisten/Ordningsvakten!

Förra helgen när jag var hos Linda så prata vi om tandhygenister och då drog hon jämnförelsen att: Du vet ju att tandhygenister är så bittra att de inte kunde bli tandläkare därför är de så elaka så det är därför det gör så ont när man är hos dem, det är precis som de där ordningsvakterna som inte kunde bli poliser de är likadana!
Hahaha. Detta kanske stämmer?
 Detta sa hon även nu när jag prata med henne när jag sa att jag var orolig för tandläkaren jag ska till på torsdag, då lugna hon mig och sa att tandläkaren är mycket snällare än tandhygenisten så det ska nog gå bra! Tack för den Linda ;)
Ja så vi får väl hoppas på att torsdagen går bra då, även fast jag helst inte går dit! Men vad är det värsta som kan hända?
Värk i typ 2 veckor?! Kul.......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: