ThereseStrid

Triss i bebisar!

Idag har jag fått klämma på 3 små fina bebisar! Halva Väses bebis skara typ :) Först fick jag ett snabb besök av lilla Nova och Christer :) Sen bar det av mot Väse skogen och hälsa på lilla Milton, Catten och Daniel :) Sen vidare mot Väse och träffa lilla Lukas, Alex och Jocke :)
Vilka små fina liv alltså! Nästan så jag skulle kunna sno en ;) Alla bebisarna mådde bra så det var skönt att höra! :)

Annars har dagen gått jäkligt snabbt, var ju skönt att se lite Väse folk igen! Det är inte ofta jag träffar så många på en och samma dag annars :) Härligt! Denna dagen har vart toppen! Inte många ledsna miner här inte! Skönt!!

Jag ska lägga ner mig i sängen nu och kolla på film, känner mig lite halv sliten då jag gick upp 4 i morse. Men skönt att jag hann vila lite på jobbet i morse :)
Hoppas nu resten av veckan blir bra. Ska försöka sluta oroa mig för massa saker!

Tänk positivt!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Haha, sicken surunge jag har :)

2 Therese
skriven :

Näää säg inte så :)) Hon är ju så go :)

3 cathrrin
skriven :

nova är så lik mormor maggan. helt sjukt nästan:)