ThereseStrid

.....................

Åter igen söndag.. Å fy fan kan jag bara säga! Vilken jävla skit helg och allt rasar mer och mer.
Jag känner mig nöjd över att ha hjälpt mamma lite med huset iallafall så hon får lite mer ordning där, men annars så känns det som hela helgen kan kvitta!
Det var så skönt igår att kunna somna i tid och inte behöva vakna upp mer än ett par gånger i natt.
Det är galet att en människa kan behöva så mycket sömn vissa perioder i livet. Jag skulle vilja kunna sova regelbundet men det är ju ganska svårt med tanke på att man jobbar skift.
Men skönt att det har blivit lite bättre iallafall!
Men allt annat som hör vardagen till och man ska göra hela tiden är ju helt urballat. Jag är glad att jag orkar gå utanför dörren iallafall och kan jobba och köra bil typ.
Det är så jävla piss att sitta och tycka synd om sig själv och aldrig ta tag i dagen istället, men fan alltså den som aldrig suttit i sitsen vet inte hur det känns.
Jag önskar aldrig någon detta. Men det är alltid en erfarenhet!

Men åter igen till söndagen.. Vad ska man göra? Jag har ingen lust att sitta här ensam och ruttna bort men vill inte behöva åka någonstans då det känns som jag har åkt så jäkla mycket den senaste tiden och tycker det börjar bli tråkigt att sitta och åka överallt hela tiden och framför allt att tanka den där jävla bilen hela tiden!
Men kanske skulle försöka ta tag i att laga mat och få några matlådor så jag har under veckan.
Mat är väl det som är så tråkigt att hålla på med. Jag är inte hungrig längre som jag vart förut direkt. Första riktiga hungerkänslan jag hade på en månad typ var i onsdags. Jag var så jäkla hungrig och åt faktiskt rätt okej då! Skit nöjd över dagen i onsdags då jag fick i mig mat och fick mycket sömn på natten! Men det kanske var tack vare alla bebisar som jag hade haft runt mig :)

Hur glömmer man? Hur går man vidare? Jag vill bara skrika ut allt och slå allt jag kan för att få människor att fatta att de gör en illa när de inte är ärliga mot en.
Tänk vad mycket som kan förstöras tack vare att en person säger några ord..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: