ThereseStrid

Älskart!! <3

Oplanerade dagar där man bara mår gött och träffar folk som man inte hade planerat att träffa är de bästa dagarna!
Har haft Stolpe och Stefiz här på kaffe och idag och lite töl!
Sen var jag iväg med Linda på bio <3 Mitt goa hjärta de!! Hon gör mig så glad!
Jag och Linda sa att vi ska börja gå mer och mer på bio, det är vardagslyx som gör en pigg och glad för stunden! Ida ska även få hänga med när hon kommer hem från sin resa :))
Ska ta och lägga mig här snart och kolla klart på Transformers och se om den är nåt att ha :P
Nu blir det jobb i en vecka framöver, gött att se till att kulorna rullar in igen, har vart lite för mycket slösande de senaste! Men ska försöka lägga in lite på sparkontot nu så man har till sommarn och kan unna sig då!!

Det gäller att passa på när man kan!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: