ThereseStrid

Drömmar..

Hur ska man tolka allt man drömmer om?
I natt vakna jag upp och kom på mig själv med att vara ledsen, jag hade drömt om Malin. Jag träffade henne i Karlstad, hon satt ensam i en vit raggarbil, jag gick fram och hälsa och börja prata. Helt plötsligt började jag grina och hon frågade vad det var, jag berättade för henne då att hon skulle dö. Hon visste redan om det, en helt värdelös död tror jag hon sa. (Hon gick bort för snart 3 år sen i en bilolycka.) Sen minns jag inget mer. Det var den värsta drömmen jag har haft på länge. Vet inte varför jag har drömt om det heller.
Jag vet iallafall att Malin och Mattis är saknade. Många gånger funderar man på hur det hade blivit om inget av det hade hänt. Hatar dessa tankar och funderingar som får en att må ännu sämre och börja grubbla ännu mer!
Men jag hoppas av hela mitt hjärta att de har det bra och att de tar hand om varandra.

Detta är nog ett tecken på att jag ska gå till ett medium?!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: