ThereseStrid

Ergonomisk stol..

Känner att min rygg håller på att gå av när jag sitter i stolen på jobbet, men antar att vi har ergonomiska stolar här?! Men skulle nog fan klara mig bättre med en mjölkpall än denna skiten just nu :S Finns inget läge i den som är bra tycker jag.
Samma i bilen, ont hela tiden hur jag än sitter och kör. Helt värdelöst! Fast jag sitter väl mer eller mindre lutad åt höger jämt när jag kör så det kanske är därför. Ont som busen i svanken och nacken har jag iallafall :(
Undra hur det ska kännas om 10 år då? Känner mig redan gammal och förstörd i kroppen nu så! Ha ha.

I helgen ska jag och Perra försöka ta oss ut på Rallyt oxå! Vi får väl se hur det går :) Blev jävligt sugen på de när han börja prata på det och ha med oss varm oboy och ostmackor! Fan va gött! Hoppas bara på bra väder så man slipper stå och frysa! :)
Får se om vi tar en favorit i repris sen på kvällen oxå med Maria och Linda ;) Men denna gången kan jag lova att de blir lugnare! Inte lika mycket sprit som sist iallafall! Får ju tänka på vad jag stoppar i mig nu oxå när jag ska testa på Lchf metoden som alla andra håller på med, men som vanligt med mig så kommer jag inte köra den fullt ut utan bara det jag känner för. Jag ska kunna få äta vad jag vill men kommer försöka att minska ner på mycket! :)

Nej dags att ta tag i vardagen, inte bara drälla runt och spendera pengar hela dagarna.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: