ThereseStrid

Födelsedag!

Idag fyller jag år, inget vidare speciellt att fylla längre.
Men har iallafall fått massvis med grattis hälsningar från dom bästa och i morse öppna jag paketet jag fick av mamma och pappa igår, presentkort på IKEA och en termos! Det var sånt jag behövde och ville ha så jag är nöjd!! :) Tackar och bugar!
Tårta, kakor, bakelser, paj, kaffe och saft blir det i veckan nu och sen i helgen oxå. Har som vanligt bjudit in en hel drös med folk så jag lär stå i köket hela veckan nu och baka massa olika götte grejer!
Annars så händer de inte mycket förutom att jag gav mig själv en present i helgen, en ny bil! Ha ha nu känner jag mig som 18 år igen! Den gode 240:in kommer förhoppningvis få hänga med mig ett tag, hur ful som helst men en jävligt rolig bil att ha tillfälligt och köra med nu när passaten har sagt upp sig och bara strejkar!

Detta ältandet går mig på nerverna, men det är ju bara jag som kan slå bort alla tankar som jag har i huvudet! Jag försöker hela tiden tänka på vad jag ska göra för att det ska bli bättre och peppar mig själv, men som alla människor känner till så kommer man väl i mer eller mindre svackor.  
Den nya boken jag läser får mig motiverad, nu ska jag ta tag i detta. Började igår och de visade sig att de funkade! Ett steg i rätt riktning, men nu ska jag komma på nästa grej som jag ska göra!

Tåg, tåg, tåg, jag trivs bättre på jobbet igen! Det var där en period för några veckor sen som jag tyckte de var trist att åka och jobba och de har jag inte känt förut, men nu är jag tillbaka igen! Tågen rullar på som dom ska jag och trivs med det jag gör! Dagarna går hyffsat snabbt och jag kan sitta och filosofera i mellan åt och komma på massa grejer som jag ska göra!
Jobb är viktigt för mig, hatar att sitta i en sits då jag inte har en fast punkt i tillvaron, jobb betyder trygghet!

I morgon skulle Morfar fyllt år! Grattis där uppe i himeln! Hoppas du får mycket Marianne karameller och kakor!

Det finns dom där som gör min dag till det lilla extra jämt! Och som jag har så kul med! Ni vet vilka ni är och ni ska ha ett stort tack idag det är skönt att jag har er runt mig! <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Hej sötnos!

Nu tävlar jag ut några härliga prylar från Make Up Store! Jag vill gärna att du är med och tävlar!



Kramis <3

2 Millah
skriven :

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah