ThereseStrid

Mycket snack, lite verksta!!

Det märks så jävla väl vilka som snackar mycket och sen bara skiter i allt den har sagt när de väl kommer till kritan. Vissa är tydligen inte så gamla i huvudet som de tror att de är. Det är ju tur att man får veta det så man inte utelämnar mer information till dem iallafall. De ska inte få götta sig på min bekostnad iallafall.

Kan säga så här att jag har fullkomligt skitit i Lchf denna vecka som gått, känner mig större än störst just nu efter att ha tryckt i mig allt onyttigt som finns! :)
Alkoholen och all skit i helgen gjorde det verkligen inte positivt för magen! Men men ny vecka, nya tag :P

Helgen som gick bestod av Rally, frisk luft, kall grader, alkohol och baksmälla typ. En rolig helg iallafall och har skrattat en hel del! Rallyt vart lite för kallt för min del, började frysa om fötterna i slutet på dagen så vi farde hemåt vid 2 tiden som tur var! Kvällen sen var roligare! Började här hos mig, senare kom Git och fick agera chaffis till oss in till Nöjes där var vi och kolla lite men inget vidare drag där så vi drog till Pitchers och där stod min kusin i baren så fram där och beställa lite drinkar och de slog till fint i skallen innan kvällen tog slut med min vapendragare Perra och fick dra hemåt istället. Det blev ett oväntat avslut på kvällen för min del! Och bara till det positiva! Det är kul att höra från gamla kompisar! :)

Min bil har ännu en gång gått sönder och jag begriper inte vad fan jag har hittat för någon jävla skit bil egentligen! Ingenting verkar som det håller på den! Ska försöka få ut den på annons så fort jag får den tillbaka så jag kan försöka sälja den! Det vore så gött att bli av med den! Jag får väl skaffa någon gammal härk så länge tills jag hittar en Merca som jag verkligen vill ha sen!

Nej nu blir det att lägga sig och slappa framför tvn för att ladda inför 11 ½ timmes arbetspass i möra! Övertid blir det!! :D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: