ThereseStrid

Utflykt, undanflykt, tillflykt..

Senaste veckan har vart väldigt tråkig och mitt huvud har inte fått nog med stimulering då det inte har hänt något spännande i min vardag alls!
Jag brukar drömma grejer som händer under vardagen eller har hänt under det senaste men nu när jag bara har legat hemma hela veckan så har drömmarna minst sagt vart något overkliga.
 Jag har nog fått tagit till allt möjligt för att komma på nåt att drömma om, t.ex. igår så drömde jag att jag var med i Transformers (som min kompis Viktor har sagt åt mig att jag ska se) iallafall så var jag med där i drömmen och åkte i någon lastbil som kunde förvandla sig till en robot och vi blev jagade av en tiger robot som även kunde förvandla sig till en människa, en helt sjuk dröm som tyder på att jag måste göra lite mer på veckorna än att bara ligga hemma i soffan! :D
Men soffhänget har berott på att jag har haft en magvärk som inte var att leka med, men doktorn sa att det bara var vanlig maginfluensa. Den är dock borta nu och jag känner mig bara öm som tur är!
Men detta resulterar i att jag har fått idéer på vad jag ska ägna mig lite mer åt hedanefter!
UTFLYKTER!
Hälsa på vänner, hälsa på familjen, åka bort till någon annan stad och handla, åka och kolla efter sevärdigheter någonstans, åka och fika på en ort man aldrig varit i förut och sånt där ni vet!
Men nu till problemet, vem fan vill hänga med?
Oftast så säger folk, näää men jag orkar inte åka bil så långt det är så tråkigt bla bla bla..
Är någon sugen på att hänga med och bara hitta på något nån dag kan den ju höra av sig!

Igår hade jag även en jävla massa grejer jag kom på som jag skulle skriva i bloggen idag........men var är dom grejerna nu då?! Inte i mitt huvud längre iallafall! Får börja skriva ner minneslappar så jag kommer ihåg allt jag tänker på! :)

Nej nu får det nog snart bli bio-onsdag igen så jag och Linda får gå och kika på en 3D film! Ska även höra med Ida om hon vill hänga med denna gång, alltid roligare om man är fler! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: