ThereseStrid

Hårt

Hårdaste måndagen på läääänge! Är helt slut i kroppen och huvudet efter helgens bravader!
Saken blev ju inte bättre att jag var iväg på kurs med jobbet i dag och satt och mata in massa information i 7 timmar :S Kommer förhoppningsvis sova som en stock i natt!

Helgen var iallafall hur bra som helst! Vi tjejer (jag, Ida, Maria och Linda) möttes hos Ida vid 5 tiden på lördan, satt där och snacka och drack innan vi drog ner till Pitchers och käka och drack lite mer :) Hade en så grymt trevlig förkväll med dom!! Sen drog vi till BMB och drack med och tjöta med folk och träffa ännu mer kompisar där! Tyvärr gled vi ifrån varann under kvällen för de trilla ju in mer och mer folk! Men så länge de varade så hade jag så jävla kul!!! Tack för en töppen kväll tjejer ni är bäst!!
Perra och Magnus gled även in på BMB och jag hade så jävla kul med dom! Tyvärr gick jag in lite för hårt på spriten och blev lite dålig där en sväng men de ordna upp sig rätt snabbt! :)
De var längesen jag hade så kul så det blev verkligen en lyckad kväll! Men känner att det kommer dröja ett tag nu innan det blir en favorit i repris, tack vara att jag är mer än mör i kroppen!! :))

Längtar mer och mer efter våren, så fort jag är ledig och solen skiner försöker jag gå på en lång promenad allt för att dra i mig så mycket solljus jag bara kan! Solen piggar upp mig så här på vintern och jag går och lallar i mig egna värld för en stund! Njuter till max av de!! :)

Nej det får nog bli sängen här strax och varva ner lite!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: