ThereseStrid

Helg

Om 52 minuter tar jag helg efter 8 dagars arbetande!
Helgen kommer bli lugn, i kväll blir det bio och kanske åka förbi hemma hos Nathalie och Natte. I morgon ska jag bege mig uppåt Torsby för att hänga med Maria på Torsby badhus och ta de lite lugnt i relaxen :) Får väl se om det är nåt att ha, annars är det ju fan så mycket närmare till Kr.hamn och deras nya badhus så det blir de nog nästa gång istället :P
Söndagen ska jag förmodligen bara slappa på jobbar ju natt till måndag igen så det får bli en kort med intensiv helg!

Satt och kollade på "Jakten på lyckan" med Hanna Hellqvist i morse, det programet fick mig att bli så jävla glad. Tänk vad mycket man kan glädja en annan människa genom en liten gest. Alltså man behöver inte ge bort grejer som de gjorde i programet, men vad roligt det skulle vara om man själv kom in till ett fik och fick sin fika "gratis" bara för att någon annan ville göra en fin gest.
Själv såg jag en grej här om dagen som gjorde mig jävligt glad och lycklig inombords, en liten tjej var på väg till skolan och helt ensam på trottoaren skutta hon fram med små hopp. Hon fick mig att känna mig så glad för stunden. Jag kom på mig själv sitta och le i bilen, tänk att vara så liten och helt bekymmerslös på väg till skolan! De såg så gött ut! :)

Jaaa, hur finner man nu lyckan då??

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: