ThereseStrid

I-landsproblem

Här har jag suttit och ringt runt för att boka tid med verksta, prata med försäkringsbolaget och bokat tid för en hyrbil. Vilket krångel och inte kolla alls på vad något kostar eller nåt. Allt för en liten buckla som kom till dagen innan julafton.

Men vilka I-landsproblem egentligen!
Här sitter jag och gnäller p.g.a att jag får krångla för att
 få en hyrbil, jag har ju en bil iallafall! Det är ju inte alla som har. Men vi vanliga Svensson gnäller ju på allt så varför skulle jag vara annorlunda?

Men är jäkligt glad ändå att det har gått ganska smärtfritt med denna bilen..................ELLER INTE!

Jag vill ha en merca nuuuuu!!!



Typ en sån här skulle jag kunna tänka mig så om nån vill vara så snäll och ge mig en säger jag inte nej!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: