ThereseStrid

Negativ

Är allmänt trött och hängig idag, ska bli jäkligt gött att få sova i sin egna säng i morgon natt! Är grymt nöjd över att jag köpte just den sängen kan jag lova! Har väldigt sällan ont i ryggen när jag sover i min egna säng nu förtiden. SKÖNT!

Känns som jag håller på att tappa greppet just nu, vill bara skrika ur mig all jävla bitterhet som finns i mig och gå vidare. Men allt detta har nog med att göra att det är slutet på månaden och jag har inga pengar kvar, allt verkar krångla för mig just nu, jag har jobbat mycket nätter och de sätter sig på psyket även fast jag inte tycker de är speciellt jobbigt men så mycket rutiner som inte blir som det ska.

Nu måste jag fan ta tag i mat och allt sånt, sätta mig ner och skriva upp en matlista så jag vet vad jag ska handla och att allt är hemma. Ska försöka sluta stoppa i mig så mycket kolhydrater och tänka på vad jag äter, äta godis kommer jag göra men absolut inte lika mycket lika ofta längre! Känner mig svullen som fan nu! Jag vet att jag inte är tjock men vill få magen att bli plattare! Åhej vilka I-landsproblem! JAG VET!
De är mycket gnäll nu!
Promenera, promenera, promenera skulle fan kunna gå hela dagarna nu om det var fint väder ute. Vill bara ut och gå ur mig allt!

Jag vet att jag är negativ nu tyvärr blev det ett sånt inlägg, men det är ju faktiskt så jag känner just nu, allmänt jävlig och ledsen bara!

Läser min kompis Lenas blogg jämt, hon skriver som alltid precis det där rätta! Hon har exakt samma känslor som mig. Eller det kanske är som alla tjejer?! Gå in på hennes och läs och se om ni känner igen er.
http://livetsomlena.blogg.se/

Fy fan jag längtar ihjäl mig även efter nästa lördag, jag ser fram emot att träffa Linda, Maria och Ida då! Jag hoppas kvällen blir oförglömlig!!

Nej om alla vore ärliga så vore det så mycket lättare.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

<3 till dej! Jag tror att vi kommer få de jätteroligt den 29:onde!! Längtar! Pussåkram

2 Lena
skriven :

GULLUNGE!!! Tack, dina ord värmde. Kraaam

3 Therese
skriven :

Vi SKA ha så jävla kul till helgen Linda!!! <3



Och Lena du vet att du borde skriva mer va?! Jag vill läsa mer och känna igen mig mer! KRAM