ThereseStrid

Söndagen blev bättre..

Fick ett samtal i morse om jag ville åka och jobba ett extra pass. Jag tog de! Lätt förtjänta pengar som kommer bli roliga att få i februari när jag fyller år :)
Så dess söndagar som annars framkallar både jobb ångest, ålders ångest, bakfylle ångest, mat ångest och kärleks ångest blev rätt bra när man får jobba istället för att sitta hemma i soffan helt själv en heldag.
Hann med en timmes promenad i morse, laga matlådor, städa undan lite till och sen tanka upp bilen och dra till jobbet, det gäller att vara effektiv på morgonkvisten :)
Ska försöka komma upp i tid även i morgon och gå ut och gå sen åka in till stan och handla mat och även kolla på lite kläder och kanske en sväng förbi IKEA. Men vi får väl se om jag tar mig i kragen eller inte! :)

Jossan ska komma på en fika i kväll oxå bestämde vi, det var några veckor sen vi sågs nu så det är att dags att göra det igen! Vissa perioder blir man ju helt handlingsförlamad och inte tar sig tid till att varken höra av sig till kompisar eller åka och hälsa på dom. Men nu när storhelgerna är över och det vanliga schemat börjar gälla kan jag börja planera mera och åka och hälsa på folk igen! Men det är ju det att ta sig tid som gäller, man har ju fan så jävla mycket roligare med en kompis än att sitta framför facebook en hel kväll.

Nej nu ska jag måla klart mina naglar och invänta nästa tåg!! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: