ThereseStrid

Sparade 3000 kr drygt..

Eller njaaa istället för att servicen på bilen skulle ha kostat 12997 kr fick jag nu ett bättre pris på 9500 kr. Sparat och sparat nej men jag har iallafall inte bränt dom på en dum jävla hor-bil iallafall som bara vill åt mina pengar! Dessa jävla kostnader varje månad gör mig tokig, jag vill leva ett liv utan penga bekymmer! Men får väl vänta några år så kanske man har lite mindre utgifter iallafall!

Åter en dag/kväll på jobbet, känns inte lika roligt att tågen är sena men det spelar väl ingen större roll eftersom jag ändå ska sitta här till 20:40, övertid ger pengar! Pengar, pengar, pengar! Jag är penga kåt som fan, har alltid vart det!
Men hur skööönt är det inte då att alltid veta att jag har pengar ända tills nästa lön kommer?
Hur många går inte runt och har ont i magen för att de inte har ett korvöre på kontot den 10onde i månaden och inser att lönen inte kommer förrens om 15 dagar?! Jag gör det då inte för jag vet hur jag spenderar mina pengar!
Men därimot kan jag vara jävligt snål och säga att jag har dåligt med pengar kvar och inte vill lägga dom på massa skit sista veckan i månaden. För tänk om någon oförutsett skulle hända och jag är illa tvungen att ha de där fjuttiga 438 kr till något super duper viktigt?!
Men tjat tjat tjat.. Jag ger mig. Jag har det bättre än många andra och sämre än flera.

Nej nu får det nog fan hända något roligt i mitt liv. Om sommarn skulle vara här skulle det kännas lättare att hitta på saker! Men får väl försöka göra det bästa av situationen och försöka göra nåt kul ändå!
Sååå vilka vill med till Bodaborg?
Vi är ju några som ska dit men vore ju jävligt roligt om fler ville med!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: