ThereseStrid

Vad är normalt?

Jag kom och tänka på en grej härom dagen som hände när jag var 14 år, jag och en tjejkompis skulle ner till stan i Kr.hamn en kväll antagligen för att hänga utanför Statt eller något annat ballt som man gjorde när man var 14. Den här tjejen som jag umgicks med kom från en familj som såg väldigt "bra och fina" ut utåt sett. De var en helt normal och reko familj. Typ villa, volvo, vovve.

Iallafall när vi skulle ner till stan så fråga vi min pappa om skjuts, han kunde självklart köra ner oss eftersom jag bodde ute på Strand på den tiden var det en bit att gå till stan. Vi åkte ner i pappas bil, en gammal merca 123 med trasigt avgassystem. På väg ner så ringer pappas mobil och han svarar som vanligt och sen frågar väl den andra vad han gör då han säger "Ne du vet jag sitter här och smygronker litte!" Jag ser hur min kompis börjar vri och vända på sig för hon vet väl inte vart hon ska ta vägen och självklart tyckte väl jag oxå att de var pinsamt.Man fnissa väl lite och så sen var de väl inge mer med det.

Men hur många familjer har det så? Hur många går med en pinne i röven och är stela som fan?!
Min familj har väl alltid "pratat" snusk och oförskämdheter men jag är glad att jag har mamma så det inte har blivit för mycket iallafall. Ha ha. Men vad är normalt?!
Lagomt är nog bäst! Men kan garva som fan åt vissa grejer när man tänker efter.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: