ThereseStrid

Göttgöttigöttgött!

Har ätit så god mat hela helgen! I fredags blev det lite plock-mat med tjejerna, bland annat lite ostar, kex, kallskuret, frukt och grönsaker. Gött som tusan! Sen spela vi spel, om vem som nu blev utsedd till den störste idioten av oss är jag lite osäker på. Var det Natalie? :) Roligt spel iallafall så det lär spelas många gånger till! Efter mat och spel begav jag och Virre oss ner på stan för att kolla om det var nå folk ute. Gick in på Harrys och tog en cider sen åkte hem. Somna gött vid 2 tiden :)

Lördagen bestod av lite shopping på bergvik och presentletning. Sen fick Sebbe för sig att han skulle klippa sig, då var klockan runt halv 1 tiden och alla fattar väl själv att de inte är så lätt att få en tid då?! Men vi fixa de, klockan 2 hade Rebecka en ledig tid som tur var så han blev klippt inför kalaset och ser nu mer ut som en lite pöjk! Lammkött även kallad! :) Hans mammas kalas var trevligt, ännu mer gött att äta med plock-mat även där, men lite olika ostar, kallskuret, kex och frukter! Gött gött gött! Presenterna hon fick var även uppskattat! :) Vi begav oss hemåt efter flera kilo mat och hämta dricka åt Sebbe och sen ut till Kätterud och släppte av han, sen åkte jag hem och slappa lite sen tog jag och packa ner några cider och oxå åkte ut dit en sväng innan herrn envisades med att åka till stan, sagt och gjort väl på stan var det ap-varmt och folk överallt, den blev en cider på Pitcher´s sen en snabbis och kolla lite folk sen hem!

Nu sitter jag åter på jobbet som i vanlig ordning, 5 dagar kvar till 4 dagars ledighet, det uppskattas! Helsike så jag längtar och hoppas på att det blir fint väder till helgen! Jag vill ligga på stranden och bara slappa! Om jag nu måste dra dit själv!

Hur svårt kan det va att bara va ärlig? Ärlighet varar alltid längst, jag vet även att ärligheten kan såra mest, men hellre ärlig än oärlig!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: