ThereseStrid

Harry P

Är glad att jag inte har semester nu när det bara öser ner regn! Känns som det är bättre att jobba nu faktiskt! Töligt bara för alla som har börjat sin semester nu ifall om de inte blir bättre väder på ett tag :S
Vart tog sommarn vägen? Hur många dagar har det vart "riktigt" sommarväder detta år?
Är så glad att jag och Sebbe åkte iväg den där veckan på semestern till Kreta! De var välbehövligt! Vi kolla på kortena därifrån igår och fan vad jag längtar efter sol och värme! Hoppas man kan åka iväg någon mer gång snart!

Jag har börjat kollat på ny bil men vet fan inte vad jag ska köpa för nåt :S Och jag vill helst inte ha något lån men inser nu att jag är illa tvungen att ta de om jag ska ha en något nyare bil som inte har gått så långt! Men fy fan vad jag hatar att hålla på å vela fram och tillbaka :S Så jäkla svårt att bestämma sig. Sebbe vill ju oxå ha ny bil pga att han nog ska börja ta firmabilen hem från jobbet och behöver då inte någon värre bil eftersom den bara kommer bli ståendes typ, men han kan ju verkligen inte bestämma sig om han ska ha en stor eller liten bil. De finns ju huuuur många som helst att välja på! Fan tänk om man bara kunde gå och köpa vad man ville utan att bry sig om vad de skulle kosta! Aja vi får väl se hur länge vi orkar hålla oss från att köpa nytt, jag tror iallafall att trotjänaren 240in kommer hänga med ett tag till efter att ha åkt igenom besiktningen med bara ett skit fel som kosta 29:90:- att laga ;) Och den är ju så snorbillig att ha så det vore dumt att göra sig av med den egentligen! :)

I fredags var jag med mamma, Becca och Charlie på bio och såg den sista Harry Potter filmen, kan säga att den var bra som tusan och känns tråkigt att de var den sista efter att Harry Potter har hängt med sen man gick i 4an-5an kanske :) De böckerna har fått mig att verkligen vilja läsa böcker och komma bort ur den annars trista vardagen vissa gången! Alla barn borde få läsa de böckerna som ett litet ljus i tillvaron!

Nej dags att kolla ut lite presenter kanske, systeryster fyller år i morgon och Sebbe och Rebecca har inflyttningsfest på lördag :) Se om man finner nåt kul! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

aaa bilar är bara jobbigt jag vet, jag velar med fram och tillbaka men får nog bli en volvo nu iaf tror jag har bestämt mig:P



och harry potter? sån dret aldrig att jag ska låta mina barn läsa eller se nått liknande:p

2 Therese
skriven :

Ja de är så jävla jobbigt! Men jag tror inte du kommer ångra dig med en Volvo! I värsta fall får du väl köpa en ny annars ;)

ÄÄÄ va fan säger du om Harry P, han är ju bäst! :P Det är ju jätte bra om barn får läsa de och komma bort från verkligheten en stund :)