ThereseStrid

Jobbelijobb

Ser ut som det blir en bra fredagkväll ändå! Trodde att jag skulle missa middagen ute på ö:a i kväll för att jag inte skulle hinna hem i tid från jobbet, men när tågen går tidigt så blir jag glad ;) Ska bli trevligt att träffa Sebbes familj igen :) Skönt att kunna komma hem lite tidigare oxå när det är helg, nu blir det jobb till nästa fredag sen ledig på lördagen och sen jobb igen till fredagen där på. Några timmar ska man väl lyckas få ihop då iallafall :)

I morgon blir det inflyttningsfest hos Sebbe och Rebecca ska bli skoj att umgås med lite mer folk som vi inte brukar va med så mycket. Men en annan får väl agera chaufför som i vanlig ordning, jobbar man så finns de inte så mycket annat att göra :) Men är gött att komma ut och göra nåt iallafall!

Igår fick jag en välbehövlig dos av Linda! Himla skönt att träffas igen, kommer ju inte bli lika ofta eftersom hon har flyttat hem till Årjäng igen, men det är ju tur att de inte är längre än att man kan ta en tur dit lite då och då! :) Hon har fått mig att må bra många gånger den tösen <3 Vännen man verkligen kan lita på i ur och skur!

Nej nu ska jag börja packa ihop så jag kommer snabbt ifrån urskogen när det väl är dags att gå hem sen :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: