ThereseStrid

Typsikt tjejer..

Analysera, tänka, tycka synd om sig själv, va nyfiken, ta reda på allt och precis för mycket jämt(!), måste ha uppmärksamhet, visa sig bäst hela tiden och lyckas jämt snoka reda på såna saker som man mår mest illa över.

Va fan har man gått och blivit en sån jävla jobbig tjej för?

Man känner sig aldrig helt nöjd med nåt, så här blir det när allt är för bra. Även fast jag vet att jag har de bästa och inte kan få de bättre så blir man osäker. Duger man? Räcker man till? Vad ska jag göra mer?
Jävla tjejer alltså!

Men nu till nåt bättre! Hade en helt underbar semester! Som innehöll en väldig blandning av allt från födelsedagskalas, studenten, Gbg tripp till moster, bilbingo, raggarturer, utlandsresa och en jäkla massa mys så är jag galet nöjd med tillvaron! Sitter nu och längtar efter mer sol och semester. Hoppas på att få en liten semester tripp i höst igen, dock kommer den inte innehåll sol, men kanske shopping istället! De skulle va skoj att hitta på nåt annat! :)

Tillbaka till vardagen är man, allt rullar på som vanligt men jag tycker ändå att det händer mer roliga grejer nu än vad det har gjort på många år! Jag är nöjd med allt, men kan ändå va jävligt gnällig vissa dagar. Men jag tror att när det går för bra så blir man bara osäker i början på om allt är rätt.
Hoppas juli och augusti går snabbt så jag får flytta in i nya lägenheten och få iordning där och så att Carro och Kenta sen får flytta till huset och få iordning där oxå, de kommer bli så mycket bättre att vi flyttar och få bättre ställen att bo på nu :) 
Mycket nytt kommer hända inom det närmsta halvåret för många av mina kompisar! Är glada för er skull och önskar er all lycka med de små när de väl är dags för all att få <3

Nej dags att börja bygga upp den där självkänslan som jag höll på med i våras kanske :)

<3Sebbe<3 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Bygg på du vännen, självsjänsla är något som man kan och bör snickra på hela livet. Själv så tar jag en paus från mig själv och fokuserar på lillan ;) Härligt att du fick en mysig och händelserik semester, det är du verkligen värd efter allt jobbande. Så fortsätt nu att ha det så bäst! Kram

2 Lena
skriven :

Att det ska vara så svårt att stava! SJÄLVKÄNSLA ska det givetvis stå :)

/ Over and out

3 Therese
skriven :

Ja men visst är det så! Men som du säger man måste fokusera på annat i bland oxå och lillan är väl ett jäkligt bra val i denna stund :)

Hoppas ni får en skön sommar oxå nu och "semester", jag lovar att komma och hälsa på er snart och se hur ni har fått de oxå ;) Kram