ThereseStrid

Beroende

Den här drogen man har till fejjan är helt störd. Jag sitter och bara stirrar på all skit där inne timme efter timme. De måste ju va jäkligt gött att inte känna behovet av att se alla uppdateringar hela tiden? Ha ha men tyvärr är jag för svag, jag måste fortsätta kolla! :D Va nyss in och kolla lite och så sitter jag och stör mig på människor som lägger ut så jävla kassa bilder på folk, de är så suddiga så man ser inte knapp att det ens är en människa på kortet. Fattar inte ens att jag bryr mig, men ni vet va folk säger. Har man inget eget liv så intresserar man sig för andras. Det är väl jävligt sant i bland :) I bland skulle jag vilja va som Sebbe som är helt ointresserad av fejjan och inte bryr sig ett jävla dugg om de. Men de är att kul att se hur det går för kompisar ibland oxå :)

 

Den här jobbdagen kommer bli seg, jag har ca 4 timmar kvar innan jag får gå hem och under den tiden kommer det 1 tåg, så jag vet inte riktigt vad jag ska underhålla mig med tills jag slutar. Fick ju hit min gos förut på lunch iallafall :) Han var ändå och jobba i Filipstad och när han var klar där så åkte han hit och tog lunch med mig :) Kul att få lite sällskap på jobbet!
I morgon fick jag ledig oxå, hade för mycket timmar redan så de gav mig en nolldag :) Inga fel med de! Ska åka upp till Sunne och hämta Becca och Charlie då så ska vi träffa mamma i Karlstad sen och gå på nya Harry Potter! :) Hoppas de uppskattar att få se den i 3D :) Sen får man väl se vad som händer resten av helgen. Kanske kan hinna med en minigolf runda om de blir fint väder någon dag och lite skogsvandring med Virre och jaga kantareller kanske :)

Nej åter till det mycket krävande jobbet!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: