ThereseStrid

Jag vill så mycket mer..

Har kommit in i en period där jag bara vill ha mer! Jag vill ha mer att göra på jobbet, jag känner ett sug efter att lära mig nya saker! Jag är så nöjd som man kan bli med mitt jobb men ändå vill jag mer! Men får dock inte glömma att jag har inget läshuvud, jag kommer inte ihåg allt jag skulle vilja lägga på minnet med alla lagar och bestämelser som finns, avtal och hur man gör reseräkningar kan jag behöva fråga om säkert 10 gånger innan jag kommer ihåg själv! Jag uppskattar alla lathundar som finns i världen de hjälper mig med allt!
Fusklappar is the shit!

Jag känner även ett sug att göra något av mina vardagar! Dessa små utflykter, tillflykter, undanflykter kryper fram lite smått! Jag har åkt och hälsat på vänner som jag inte sett på länge och de är så uppskattat! Jag vill ju hålla kontakten med alla mina gamla kompisar och alla i släkten och skapa nya kontakter oxå! Men tyvärr har ju dygnet bara 24 timmar så jag hinner inte med allt just nu! Men försöker att göra det bästa av situationen!

Ännu en helg har gått, en helg med lite fest och sen mycket slappa. Hade en biljardkväll med Virre, Ilar och Sebbe i fredags sen blev de en sväng på krogen för mig och Sebbe men de kunde ju ha kvittat, fy fan vad tråkigt! Inge folk ute alls men vi var väl inte på de helt rätta ställena heller :) Sen lördan blev bara slapp, käka frulle på Kaviar med Stolpe och Sebbe de var gött! Men orka väl inte äta så mycket som man skulle ha gjort kanske :) På kvällen blev det lite firande av Virre och Jennie som har fyllt år, vi käka god thai soppa de hade gjort och tjata lite, sen skjutsa jag Ilar till en kompis och jag och Sebbe slappa till en film men som sagt återigen somnar jag och missa väl halva filmen! :) En dretfull Stople ringer senare på natten och vill hem, den åkturen var rätt lärorik! Har ju lärt mig ett och annat om den mannen efter de! Ha ha ha.
Nästa helg blir det jobb och sen fira Charlie som fyller 10 år!!! Stora pöjken de! Galet snabbt 10 år har gått! Jag minns när jag satt barnvakt åt han när vi bodde ute på Strand i Kr.hamn och han var ett par månader gammal bara, det blir ju inte bättre när man tänker på det och inser va jävla gammal man själv börjar bli! Åldersnojja!!!

Jag lär mig fortfarande, jag ska bli bättre....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: