ThereseStrid

När ska det ge sig?!

Priset på bränsler stiger och jag sitter och pendlar 15 mil om dagen för att kunna jobba, snart lönar det sig fan inte att åka fram och tillbaka om priset ska gå upp ännu mer :S Jag hoppas att jag snart får tillbaka Passaten från verkstan så jag kan sälja den och bli av med en onödig kostnad jag har på den bilen! Den har kostat mig sjukt mycket pengar det senaste halvåret så hälften vore nog :S Jävla skrutt bil!

Hade en sjukt bra födelsedag och bra firande! Fick fina presenter som jag verkligen inte trodde jag skulle få! Är så tacksam!! Men ändå känner jag alltid "skuld" när jag fått så mycket saker :S Jag ville bara bjuda på fika och kunna umgås med de närmsta i någon timme tillsammans, vill inte att allt ska handla om dessa jäkla presenter.
Men STOOORT tack iallafall alla som kom!! <3

Hade en riktigt bra helg med lite fest och sen mys bara! Fredagen blev det förfest hos Virre med henne och Ilar sen drog vi ner till Biljard 9an och mötte upp Jennie! De skulle ta det lugnt så jag drog vidare och mötte Perra och gänget och gick in på Tempel med dom! Mycket folk där inne och varmt som satan så efter några timmar gav jag upp och drog, de flesta hängde väl med ut oxå, sen blev de mat och åka hem och sova! Bland de roligaste och sjukaste samtalen var den kvällen!! Lödagen var de tårtkalas och sen blev de lugnt! Var och såg på showen Mia Skäringer gör och de var bra! Hon är så naturlig som vem som helst! Allt som hon berättar om känner man igen sig i på ett eller annat sätt! Sen efter de mötte jag upp Perra, Stolpe och Sebbe och åkte hem till Stolpe och kolla på film men som vanligt så somna jag! Trött som fan var de bara att gå upp och åka hem vid 2 tiden. Söndagen blev lugn oxå!

Igår tog jag mig en tur till Yoyo med bebis magen! De var så kul att se henne igen! De var riktigt längesen vi satt ner och umgicks och bara prata om allt! Ska försöka komma dit och hälsa på snart igen när den lill* har kommit! Hon har flyttat till hus tillsammans med hennes kille och de har verkligen gjort ett kanon jobb! Gör mysigt hus och jättefint! Kan tänka mig att Felix trivs som fisken i vattnet där! :)

Om allt bara kunde vart lite lättare!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

2 Emelie
skriven :

Mia skäringer var sååå bra, både grina o skratta vartannat, så skön o ärlig människa !

3 Lena
skriven :

Håller fullständigt med ovanstående talare!

4 Therese
skriven :

Ja visst var hon!! Hon är ju precis som vem som helst och då är det ju alltid roligare att gå på någon sån show! :)