ThereseStrid

Nytt..

Som jag har skrivit förut är jag på toppen, jag mår så jävla bra för tillfället med allt som är runt omkring mig (förutom min JÄVLA bil förståds!) men annars så kan det inte va bättre. Men för att det inte ska falla för hårt den dagen jag kommer vara nere så hade jag tänkt att jag måste ha en hemma period snart, sitta hemma och bara va med mig själv och greja hemma typ. Men som det ser ut nu så hinner jag aldrig mer sånt riktigt ordentligt. Jobbar en hel del och umgås med dom bästa en hel del oxå. Men va fan! Det köster att ligga på töpp! Kanske skulle försöka ha en hemma dag på lördag och så får man se sen om de blir alkohol på kvällen där eller inte. Lovisa vill ju att vi ska festa ihop så vi får kolla på de om det kan passa :)

Lite sugen på att förnya igen, allt typ, mitt hem, mitt hår, min garderob, mina smycken, min balkong, en ny bilaffär skulle vara gött oxå om man hade råd, min karta på vart man har vart. Jag har mycket jag vill göra men vart börjar man? Skulle vilja ut och resa och se grejer som andra har berättat om, men vad har jag att längta till om jag aldrig har upplevt det någon gång? Jag vet inte hur det är så varför längtar jag så förbannat?
Jag läste att det är bra att ha drömmar, realistiska och orealistiska, man ska skriva upp alla drömmar man har och sen ta fram den listan efter 6 månader och bocka av och sedan skriva upp nya. Inte så jävla dum idée egentligen att göra det. Då vet man ju att man har "kommit" någonstans med sitt tänkande och drömmande.
Nu på onsdag ska jag tattuera mig så då kommer jag bli förnya lite på kroppen iallafall. Har längtat efter denna dagen men nu blir det gjort iallafall! :)

Nej nu ska jag ringa moster och höra om hon vill ha besök av mig om några veckor. Jag saknar mosters och Hennings mat och självklart kusinerna så en liten tripp till dom kommer nog komma inom kort!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: