ThereseStrid

SOL!

Så underbart med solen som har vart de senaste dagarna! Tyvärr har det blåst tok mycket oxå! Men gött att solen tittar fram iallafall! Allt känns en smula lättare då.

Herr Ångest kryper på sakta men säkert lite titt som tätt.. Helst när man kommer hem på kvällarna helt ensam och ska försöka titta på något tv program utan att få tänka allt för mycket, men ack så jag bedrar mig! Jag tänker så det knakar just då och inte fan kan jag koncentrera mig alls på tv nåt :S
Men den största bidragande faktorn till att jag har ångest är ju den där jävla bilen, som jag fick veta förut förmodligen är klar nästa vecka, efter 50 dagar på verkstad! FY FAN!
Jag kommer förmodligen aldrig mer köpa en ny bil (om jag inte börjar skita pengar då vill säga!) det har fan inte vart annat än krångel och pengar med en ny bil. Men tjii fick jag! Alla lär vi oss läxor på våra misstag, även om inte alla tar åt sig av dom! :S

I helgen blir det extra jobb och fest! Eftersom jag har en störd inställning till vissa saker så har jag redan en hel vecka i förväg börjat planera allt till festen in i minsta detalj, vad jag ska ha på mig, vilket smink jag ska ha, vilka smycken, vilken parfym, m.m. Jag har ett sånt sjukligt behov av att allt ska vara planerat vissa gånger. Detta är verkligen en sån kväll. Andra kvällar kan vara hur spontana som helst! Men återigen, de kanske är ett litet drag av asperger syndrom där i mig någonstans, ett kontroll behov utan dess like och planering. Folk tror att jag är helt galen när jag berättar, men mina närmsta vänner vet precis att det är så som jag är och bara skrattar åt mig.
Men det är jobbigt där när den där braiga planeringen jag har jobbat så hårt med går rakt ner i stöpet! Ha ha.
Men fest fest fest de är det enda jag har i mitt huvud! Jag läääääängtar!

Min självkänsla börjar bli bättre! Men hur är din egentligen?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: