ThereseStrid

Töntig..

Jag lär vara den töntigaste ni känner när jag säger att jag håller på att börja böla nu på möran när jag hör låten med Fred Åkerström - Jag ger dig din morgon. Ärligt jag tycker fan den är underbar! Jag är kär i den låten och speciellt när den spelas så här lite halvtidigt på morgonen en vacker vårdag. Gaaaaah jag blir tokig av dess jävla vårkänslor!
Det är fjärilar mer än på min arm nu, det är även i magen. Farligt som busen! Men allt detta fina väder får mig att må så jävla bra!!! :D
Jag vill att allt går så jävla fort nu! Jag vill ha sommar! Jag vill se vad framtiden har att ge mig! Men ändå njuter jag av stunden HÄR och NU!
Tack alla berörda för allt fint som händer nu och som jag får uppleva!!
Nej undra om jag ska trotsa denna lite kalla morgon och sätta mig ute i mina nya utemöbler på min balkong och mysa lite :))

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: