ThereseStrid

Fästingar

Efter att jag var och tog min fästingspruta igår så börjar nu bli rätt stel i armen :S Men de går väl över snart förhoppningsvis! Men hur många är de som egentligen har tänkt att vaccinera mot TBE? Jag börja göra det förra året mest för att jag hade Bosse då som drog in fästingar och jag var rädd att jag skulle få några kryp på mig. Det är ju en rätt billig försäkring om man tänker på vad som kan hända med kroppen om man inte har tagit vaccinet. Men nu har jag tagit sista dosen för denna gången och behöver inte ta något mer förrens om 3 år. Helt okej!

Är inne på sjätte arbetsdagen nu och ska jobba 2 dagar till och sen tar jag helg, känns att jag vill vara ledig och bara slappa! Även fast mitt jobb inte är ansträngande för 5 öre så är det ju aldrig känslan av att vara ledig på riktigt när man ändå måste åka iväg på jobb. Och runtiner ska man inte ens prata om, jäklar vad trött jag var igår efter att ha jobbat natt i 3 dagar. Nu jobbar jag dag i dag och sen eftermidda i morgon och dag på torsdag, rätt varierande schema kan man ju lugnt säga :S Men jag är så jävla grymt nöjd ändå att jag har mitt jobb! Det finns så mycket fördelar och förmåner med att jobba skift! Men klart som korvspa att de tar emot vissa dagar!

Fredagkväll kommer tillbringas i Säffle, ska dit och gå på Harrys för Sebbe är DJ. Ska bli sköj att se om Säffle har nåt att erbjuda :P
Tur att Virre ska med iallafall så jag har nån att va med ifall om grabbarna blir lite för runda om fötterna! Det har ju hänt förr kan man ju säga. Ha ha.

Och snön den kan ju fara åt helvete...... Jag behöver värme!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo
skriven :

De flesta klagar på söndagar, vad skulle man kunna göra för att göra en sådan dag bra?