ThereseStrid

Man ska aldrig säga aldrig..

Från att vara tvärsäker på att jag inte ville bo i stan för ungefär 1 år sen är det det enda jag vill nu. Flytta in mot Karlstad och ha allt lite närmare. Jag börjar bli trött på att pendla vart jag än ska. De enda jag kan gå till är syrran och Kenta, Perra, Git och Jensa och Konsum typ. Nåt annat är det inte jag har i Skattkärr just nu och skulle inget hellre än att flytta i till stan. I morgon när jag förhoppningsvis vet lite mer om jobbfronten så kanske jag även tar steget fullt ut och börjar leta lägenhet på 100%! Nu sitter jag mest och kollar och slö skickar in lite anmälningar här och där.
Men vart ska man bo då? Det finns några områden som jag säger nej till direkt och de är Krp, Rud, Våxnäs och Gruvlyckan. Men även där, man ska aldrig säga aldrig.....det har jag verkligen fått lära mig många gånger om och om igen detta året! Och kommer förmodligen aldrig att lära mig helt och hållet :S

Men vet någon om en lägenhet i Karlstad på sisådär 2 rum och kök som är fräsch och vill bli uthyrd så kan ju ni säga till! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: