ThereseStrid

Vill åka hem!

Är på jobbet nu och väntar in de 2 sista tågen som ska gå. Sen blir det hemåt! Skulle vilja lägga mig ute i dag och sola hela dagen, men det ser ut som det inte blir något toppen väder nu så jag får väl nöja mig med en slappar söndag istället. Ska åka förbi Kvantum sen och köpa frulle och ta med hem till Sebbe och käka! Hoppas de finns färskt bröd!! :D

Gårdagen var bland den roligaste kvällen på länge! Började på eftermiddan att jag, Carro, Kenta, Perra åkte in till stan och mötte upp Sebbe och Viktor, satte oss efter många om och men på Ankans uteservering och beställde mat. Efter lång väntan med gnäll om hunger och kyla så fick vi in maten. I samma veva blåser det upp och blir världens storm som medför även att allt jävla grus blåser upp och landar i maten typ :S Men lite skit rensar magen! :)
Sen besluta vi oss för att gå vidare p.g.a att vi frös så jävla mycket då det lyckas stå ett träd mitt i vägen för solen. Vi drar vidare till Tabels och bestämmer oss för att spela biljard. Och kan säga att jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde igår när jag spelat biljard förut iallafall! Allt hände! Bollar flög hejvilt, köar i taket, dåliga förlorare och massa mer. Jag skulle vilja ha en film på den timmen vi spela alltså! Fy fan! Ha ha. De bästa var att jag lyckas få en stöt och få ner 3 bollar på en och samma gång (då jag totalt suger i allt som har med sport att göra så kan jag lova att jag var NÖJD!) och ännu nöjdare när jag klår Sebbe ;) 
Efter biljarden var jag, Perra, Carro och Kenta sugna på lite raggning, blev några vändor på stan med chevan och sen hem till några kompisar till syrran och Kenta.. Vid 11 tiden åkte vi ner mot stan och jag släppte av dom där för att sedan bege mig mot jobbet och nu sitter jag här! :)

Kan säga att denna tiden som är just nu är bland de bästa i mitt liv! Jag är så jävla nöjd! Allt blir bättre oxå när det visar sig att man kommer framåt, att man får nå vissa mål man har! 
 
Du måste älska dig själv för att kunna älska andra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: