ThereseStrid

Aaaj!

Har ännu en gång åkt på tandvärk. Hade det senast för ett år sen och beställde en tid i september förra året för att dra ut visdomständerna. Någon tid har jag dock inte fått och jag strunta i att beställa en ny eftersom jag inte hade någon tandvärk efter de typ, men nu jäklar är den jäveln tillbaka och ömmar rätt mycket :S Varje gång man rör tungan så gör de ont och varje gång man sväljer. Bläää!! Men jag ska försöka att behandla det själv och om det inte är bättre om några dagar så får jag väl åka in ytterligare en gång och spola rent och sen försöka få en tid för att dra ut dom jävlarna! Helst av allt skulle jag vilja bli sövd med tanke på att bedövningssprutor i munnen inte lockar mig det minsta efter marddröms operationen när jag var 14 :S Fast som alltid så finns det de som har de värre, men en operation är ju aldrig rolig direkt. Nej nu blir de att sova efter en arbetsdag på ca 13 timmar :) God natt!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: