ThereseStrid

Det ständiga problemet..

Ja jag är trött som tusan som vanligt! :S Fast jag gick upp vid 04:10 i morse så de kanske inte är så konstig! Sitter nu i Bäckebron och har 2 timmar kvar av min arbetstid sen ska jag bara förbi Kil en snabbis på vägen hem sen rakt ner i min älskade säng hemma med en film på datorn!! Jag vill sova huuuuur länge som helst känns de som just nu! Börjar ju jobba 00:30 igen sen så vill iallafall få sova någon timme nu på dagen..
Jobbar natt resten av veckan tom torsdag sen är jag egentligen 4 ledig men som vanligt så blir de jobb mitt i ledigheten några timmar på lördag i Sunne, töligt att bryta mitt i ledigheten, men skönt att kunna få ihop lite extra slantar innan jul så man kanske kan köpa någon julklapp :P Sen fyller ju mamma år nu i November oxå! Vet inte riktigt vad man ska kunna hitta på åt henne?! Hon lär inte få nå mera saker iallafall för de har hon alldeles för mycket av redan. Sen är de ju alltid kul att kunna hitta på och göra något tillsammans istället :)
Nu ska jag göra klart för de 2 sista tågen och sen slappa lite :))

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: