ThereseStrid

?

Skulle ju lägga mig och kolla på film igår för att försöka somna i någorlunda rätt tid. Filmen var slut vid 22 och jag lägger mig och lyssnar på en ljudbok av Mia istället. Låg och vred och vände på mig och försökte somna men fan heller att man somnar när man behöver det! Somnade väl mellan 23:30-00:00 typ. Sen vaknar jag upp vid 03:30 i morse och undrar om jag har försovit mig. Gaaah jag är så trött på min rubbade sömn! Men som tur är jobbar jag bara 1 & ½ timme till sen går jag hem. Så jag får se om jag ska försöka sova då istället. Ska ju iväg och jobba natt sen oxå så det är väl bra om jag kan sova nån timme iallafall!
Men sjukaste i natt var nog ändå alla drömmar. Vad har man för fel på sig om man drömmer att 1 meters fiskar hoppar upp i sängen hos en? Eller att man hittar mini små kobror i såna där paket kakmix i? Fan alltså så jävla knäppa drömmar var de längesen jag drömde! Fiskar och ormar får gärna va i någon annans drömmar, TACK!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: