ThereseStrid

För mycket färg?

Har nu haft målaren här idag för han skulle måla köksskåpet med den härliga currylukten.
Han spraya och härja i morse sen skulle han komma tillbaka och stryka en gång till sen var de klart sa han. Dock behövde han en strykning till hade han skrivit på en lapp som låg på bänken när jag kom hem. Och jag kollade in i skåpen för att se hur de blev. Och då upptäcker jag att målaren måste ha andats in alldeles för mycket färg i sitt yrke och han har fan inte målat insidan av skåpsdörrarna. Ärligt är jag dum i huvudet eller är det så att jag ständigt får tänka åt andra människor hela tiden? Visst fan måste han väl måla insidan av dörrarna oxå? De lukar ju fan de oxå! Jag bliiiiiiiir så trött! I morgon ska jag skriva ner på den lilla lappen ett glatt meddelande att det är bara att han går in och målar dörrarna oxå när han får tid för även de luktar känner jag som har luktsinnet kvar.
Och förhoppningsvis är allt klart i morgon så jag kan städa bort allt målardamm på torsdag så allt är fräsch innan helgen när jag är ledig!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: