ThereseStrid

God morgon!

Guuud va gött de var idag när jag fick sova utan någon jävla klocka som ringde!! Har nog sovit jäkligt hårt i natt eftersom jag inte har vaknat av sms ens! :) Jag är väldigt lätt väckt annars och vaknar av grannens telefon typ :P Men detta var verkligen skönt! Stor säng och bra sömn! Dagen kunde inte börjat bättre iallafall! Och den lär inte bli sämre för på schemat står de: mamma-tid här om någon timme kommer mamma och hälsar på :) får se vad hon tycker om min nya adventsstake jag gjorde igår :) sen får vi se vad vi ska göra, i eftermiddag ska jag och Sebbe till hans föräldrar och äta gott och fira farsdag misstänker jag :) har även köpt med en present till Jan där som jag tror kommer bli uppskattad :) och om det är Henrik som har lagat maten idag oxå så vet jag att jag kommer gå därifrån och vara MER än nöjd! Mums!, sen ikväll blir det nog att ta några cider, vet inte vad jag ska hitta på än men det kanske lutar att åka ut till Suck en sväng iallafall annars får vi se vad som händer :)
Nu får det nog bli lite frukost på sängen :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: