ThereseStrid

Men hur...?

En stor fråga jag aldrig får svar på. Är det så här det ska vara?
Sjukt rastlös i kroppen men ändå orkar jag inte kliva upp i från sängen. Hoppas det är torsdag snart!
Fantasin och tankarna flödar som aldrig förr. Aldrig förr har jag hatat min fantasi så jävla mycket som nu. Varför tänker jag BARA dåliga tankar hela tiden?
En natt till i Daglösen för denna gången. Skönt att kanske kunna få rutin på vardagen i några dagar igen. Men va fan är rutin egentligen?
Jag vill ha det så där som jag hade det för ungefär 10 månader sen. Då var jag så sjukt lycklig över mitt liv. Jag kunde inte må bättre just då.
Men alla har vi väl problem stora som små, men man får försöka med att inte älta allt hela tiden. Livet rinner bort i en enda stor gegga då helt utan anledning. Det finns ju säkert någon annan sak man kan vara glad och lycklig för?! Eller?!
Igår var jag jäkligt glad när jag blev bjuden på fin mat bestående av älgkött, potatisklyftor och sås hemma hos Virre och Ilar! Och ett stort gäng med trevliga människor! :) Det var fint!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: