ThereseStrid

Så de kan gå..

Den här Berit för ju inget gott med sig precis.. Massa träd som ligger överallt och de låter som hela huset ska lyfta.
Dock blev jag lite positiv när de ringde från jobbet och fråga om jag kunde ta en utryckning då de har blåst ner träd över kontaktledningen och tågen inte kommer fram. Så nu sitter jag här och "jobbar" (väntar på att några gubbar ska komma och börja greja med banan så de går att köra tåg igen) skulle ha börjar 00:30 men fick dra hemifrån 21:30 så det blir ju några timmar övertid och en utryckning som ger en extra slant så här inför jul!
Fick ett glädjande samtal förut från Linda oxå! Å vad jag är glad för hennes skull! Hon kommer nog få det riktigt bra i nya huset och med en ny utbildning! :D ♥
Å tack för alla som bryr sig och ställer upp. Man kan aldrig tacka för mycket.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: