ThereseStrid

Tjat!!

Bland det första jag undrade när jag kom till jobbet i morse så var det "Va FAN gör jag här?!". Det är en piss dag och att jobba på ett ställe där allt var en röra till en början så fundera jag fan på att säga upp mig på dagen.
Jag är så trött att behöva tänka åt andra människor. Men kan det vara så att de andra människorna tänker samma sak? Att de behöver tänka åt mig oxå? Jag begriper inte hur fan folk funkar ibland! En del människor är så lätta att förstå sig på och en del fattar man inte ens om de har en hjärna! Jag kommunicerar bättre med 1-åringar på dagis än med 41-åringar som jag jobbar ihop med!
Ska det vara så? Och JAAAA jag vet att vi alla är olika!!! Men va fan går folk till jobbet och inte gör det de ska för?!
Jag blir så trött!
Men okej nu är jag nöjd! Det mesta har rett upp sig och jag har gjort så gott jag har kunnat för att allt ska vara klart och förberett till att nästa ska komma hit och jobba. Hoppas dock denna blir nöjd då.

Och vad ska man göra i helgen?! Jo då jag ska att jobba jag! Men ska nog även hinna med lite annat så länge Herr Ångest håller sig borta. Hoppas han kan vara borta tills den 17 december ungefär. Det är ungefär så länge som jag hade en kalender att titta i som sedan blev ett fullständigt kaos. Men efter den 17:onde ja då jäklar ska det vara frid och fröjd för mitt lilla planerar huvud igen!

Kan säga att en timmes promenad på Skoghall med Jossan igår gjorde susen! Fan igår var jag riktigt så där varm och glad! Till och med när jag var på återvinningen och slängde skräp! Det gjorde susen att veta att man skulle få gå ut och gå en sväng och rensa kroppen lite!

Tack och hej för en liten stund! Nu ska jag skriva upp ifall om det går några tåg nästa fredag! 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: